Planowane formy pracy zdalnej przez nauczycieli wszystkich przedmiotów
- wykorzystanie platformy G Suite
- przepływ informacji i kontakt nauczycieli z dyrektorem, kierownikami sekcji
i sekretariatem - zbieranie kontaktów telefonicznych, e – mail
- konsultacje nauczycieli z uczniami w sprawie utworzenia Classroom
- opracowanie materiałów do samodzielnej pracy
- opracowanie i publikacja materiałów na www. stronie szkoły
- konsultacje zdalne w sprawie realizowanego programu
- udostępnienie aplikacji mobilnych
Lekcje indywidualne
- ustalenie możliwości prowadzenia lekcji on–line za pośrednictwem Google Meet
- przesyłanie skanów (zgodnie z możliwościami) nut
- wypełnianie przez ucznia dzienniczka ćwiczeń
- przesyłanie nagrań audio (według możliwości) wykonywanych ćwiczeń utworów
Lekcje teoretyczne
- opracowywanie scenariuszy lekcji
- przekazywanie kart pracy (na e – mailem classroom)
- wysyłanie informacji teoretycznych (j.w.)
- udostępnianie linków z wykonaniem utworów
Zajęcia chóru i zespołu instrumentalnego
- opracowanie materiałów do samodzielnej pracy (partytury , partie poszczególnych głosów)
- opracowanie na potrzeby dokładnego ćwiczenia i dbałości o szczegóły, zwolnionych wersji utworów, które zostaną przesłane uczniom na grupy Classroom
- weryfikacja postępów poprzez informację zwrotną poprzez nagranie audio własnego wykonania partii głosowej i przesłanie na e–mail nauczycielowi
Zamieszczanie materiałów dydaktycznych dla poszczególnych przedmiotów takich jak: materiały nutowe, informacje o kompozytorach, muzyczne krzyżówki, konkursy, quizy filmiki z wykonań koncertowych naszych uczniów , linki do najważniejszych i najciekawszych dzieł literatury muzycznej, platform edukacyjnych.
Dyrektor szkoły
Beata Olszańska
Urząd Ochrony Danych Osobowych, we współpracy z Ministerstwem
Edukacji Narodowej, przygotował poradnik „Dane osobowe bezpieczne
podczas zdalnego nauczania”. Jest to materiał, który zawiera
najważniejsze informacje na temat bezpiecznego przetwarzania danych
podczas kształcenia na odległość. Z poradnika mogą korzystać
dyrektorzy szkół, nauczyciele, a także rodzice i uczniowie.
Dodatkowo opracowaliśmy zestaw dobrych praktyk w zakresie
bezpieczeństwa danych podczas kształcenia na odległość. Są to
najważniejsze zasady, o których powinni pamiętać zarówno szkolni
administratorzy, jak i nauczyciele oraz uczniowie, przygotowując się
do lekcji online.
Dobre praktyki zasady bezpieczeństwa_UODO
Poradnik UODO Dane osobowe bezpieczne podczas zdalnego nauczania
MATERIAŁY
FORTEPIAN, SKRZYPCE, WIOLONCZELA, GITARA, AKORDEON, PERKUSJA
FLET POPRZECZNY, KLARNET/SAKSOFON, TRĄBKA, RYTMIKA / KSZTAŁCENIE SŁUCHU 1-3
KSZTAŁCENIE SŁUCHU, AUDYCJE MUZYCZNE, ZESPÓŁ INSTRUMENTALNY
ZESPÓŁ LUDOWY, CHÓR, BIBLIOTEKA
LINKI DO MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH ON-LINE
- Domowe Muzykowanie – zapraszamy na zajęcia on-line!
- TUTTI.pl – edycja specjalna #TUTTIwdomu
- Pisanie nut na komputerze w programie MuseScore – kurs online ; Link do programu musescore.org
- Materiały do czytania a vista na fortepianie (.zip)
- RAZEM DLA ZDALNEJ EDUKACJI – Komunikat Polskiej Izby Książki (.pdf)
- Aplikacja edukacyjna „Zostań Moniuszką!”
- Orkiestrownik – Instrukcja korzystania z Orkiestrownika wraz z przykładowymi scenariuszami lekcji
- muzykotekaszkolna.pl
- Portal “Instrumenty muzyczne”
- www.dur-moll.pl
- Kompozytorzy polscy – wizytówki muzyczne
- Muzyczna przygoda – lekcje teorii dla I stopnia
- Kanał Mag Music Theory
- Harmonia jazzowa
- Wynton Marsalis – Lecture on Music cz. 1 (Można włączyć tłumacza Google z angielskiego na polski)
- Wynton Marsalis – Lecture on Music cz. 2 (Można włączyć tłumacza Google z angielskiego na polski)
- Wynton Marsalis – Lecture on Music cz. 3 (Można włączyć tłumacza Google z angielskiego na polski)
- Wynton Marsalis – Lecture on Music cz. 4 (Można włączyć tłumacza Google z angielskiego na polski)
- #Zostańwdomu – sztuka przyjdzie do Ciebie!